Mostrant els resultats de 41 a 50 de 122

11-10-2017 El Soterrani de les Idees acull un taller gratuït sobre com traure profit d’internet al comerç detallista

Un taller gratuït sobre com traure profit d’internet als comerços reprendrà el proper dimecres 18 d’octubre les activitats de dinamització del “Soterrani de les Idees” l’espai de formació i treball en comú (“coworking”) creat per l’Ajuntament d’Ontinyent per fomentar l’emprendedurisme a la ciutat. Es tracta d’una acció formativa organitzada per l’Ajuntament d’Ontinyent i impartida per personal de Divalterra.

Aquesta acció formativa, dirigida a establiments del sector del comerç detallista, té com a objectiu fer arribar a les empreses de dimensions més reduïdes informació sobre la importància de tenir presència online, així com les claus per traure el màxim profit d’internet per al seu negoci amb ferramentes gratuïtes o de costos mínims. La presentació, amb un format de ponència i una durada aproximada de 90 minuts, analitza amb un llenguatge clar i senzill les conclusions de les principals dades estadístiques i estudis especialitzats relacionats amb l’ús d’internet a les xicotetes i mitjanes empreses del sector comercial, així com els nous hàbits de consum de la clientela.

Finalment, per a aquelles empreses que estiguen plantejant-se donar el salt no sols a la presència online sinó també a la venda a través d’internet dels seus productes i serveis, es donen a conèixer les diverses possibilitats existents per a poder obrir un nou canal de venda amb resultats adaptats a les exigències de la clientela i mínimes despeses operatives.

L’activitat tindrà lloc dimecres 18 d’octubre de 15:30 a 17:00 hores, i la inscripció gratuïta es pot realitzar al correu electrònic adl.ontinyent@cv.gva.es  indicant el nom de l'establiment, tipus d'activitat, NIF de l'empresa o del titular, persona que assistirà i telèfon de contacte. El Coordinador de Política Econòmica, Pablo Úbeda, destacava que “és un nou taller dins de les diverses activitats que impulsem des de l’Ajuntament per fomentar l’emprenedurisme, i que tenen en les noves tecnologies una materia especialment atractiva, útil i interessant”, assenyalava.

Al marc d’esta línia de foment de l’ús i aprofitament de les noves tecnologies entre la ciutadania, cal recordar que al mes de setembre la Cambra de Comerç I l’Ajuntament duien a terme un taller gratuït sobre publicitat online amb continguts més avançats; i que del 17 d’octubre al 21 de novembre es desenvoluparà un curs de Comunicació Digital a l’aula 202 de la UNED, al carrer Joan XXIII, impulsat TAMBÉ per l’Ajuntament i la Cambra per fomentar l’ocupació juvenil i capacitar als participants en com gestionar professionalment una marca al món digital.

Pablo Úbeda, recordava que per al Govern que lidera Jorge Rodríguez “la reducció de l’atur és una prioritat, i la formació és clau en aquest objectiu”. La informació sobre les ofertes formatives de l’àrea de Promoció Econòmica es pot ampliar presencialment a l’edifici CREC o en el telèfon 962918227.

 

19-09-2017 Ajuntament i Cambra de Comerç fomenten l’ocupació dels joves al sector de la Comunicació Digital

L’Ajuntament d’Ontinyent i la Cambra de Comerç de València reprenen les accions de foment de l’ocupació juvenil amb un nou curs gratuït de Comunicació Digital, que entre altres coses capacitarà als participants per a gestionar professionalment una marca al món digital.

Es tracta d’una acció inclosa al Programa Integral de Qualificació i Ocupació (PICE) integrat al Sistema de Garantia Juvenil, que forma els i les joves gratuïta i personalitzada, i subvenciona a aquells participants que emprenguen o a les empreses que els contracten mitjançant ajudes del Fons Social Europeu. Són accions adreçades a joves de 16 a 29 anys, que es van encetar en el passat amb un Programa d’Empreniment Juvenil per formar als joves en com crear la seua empresa i un curs d’auxiliar de Cuina i Sala i que es veuen continuades ara amb aquest curs de Comunicació Digital que s’impartirà des d’octubre, amb continguts vinculats a la comunicació “on line” i xarxes socials.

El curs de Comunicació Digital es desenvoluparà durant 125 hores del 17 d’octubre al 21 de novembre de 9:00 a 14:00 a l’aula 202 de la UNED, al carrer Joan XXIII. Al curs es donarà a conèixer al nou client digital, aplicació de les noves tecnologies a blogs, xarxes socials i eines de marketing online, per tal que en acabar la formació l’alumnat puga ser capaç de gestionar professionalment una marca en el món digital, les xarxes socials més populars i desenvolupar una comunitat a favor de l’empresa i la seua idea de negoci. Aquest curs inclou la formació en empleabilitat i habilitats socials, i Eines Social Media per a la cerca d'ocupació, que el seu objectiu és facilitar els coneixements i recursos necessaris per a realitzar una cerca d'ocupació més efectiva i acostar-se a les empreses amb confiança.

Interessats contactar amb Marga Pérez, de la Cambra de Comerç a Ontinyent.  (ontinyent.territorial@camaravalencia.com) o per telèfon o whattsap: 639 016 301 - 962 915 540

Places limitades.

14-09-2017 Campanya HORA DE TORNAR...ONTINYENT

Comprar a Ontinyent, una volta més, té premi. L'àrea de Política Econòmica de l'Ajuntament d'Ontinyent, junt a les associacions de comerciants Comerç In i SOC, repartiran 2.000 euros en xecs regal entre aquells que realitzen les seues compres en la ciutat dins de la campanya “Hora de Tornar”. El regidor coordinador de Política Econòmica, Pablo Úbeda, que presentava la campanya acompanyat de la coordinadora de la Comissió 1 del Consell Econòmic i Social (CES), Amparo Bosca, explicava que aquesta iniciativa “té com a objectiu donar un impuls al consum dins de la ciutat en aquesta època en la qual tornem a la normalitat després de l'estiu, tornem al col·legi, als hàbits saludables, al treball o a l'oci, tornem a Ontinyent”.

D'aquesta manera, des d’aquest dimecres 13 de setembre fins al 7 d'octubre, totes les persones que realitzen les seues compres en algun dels 51 comerços adherits a la campanya podran optar al sorteig de 10 xecs regal de 100 euros, altres 10 de 50 euros i 20 més de 25 euros. Úbeda destacava que “Hora de Tornar” ofereix tot allò necessari per a aquest periode en establiments d'alimentació, calçat, equipament per a la llar, moda i complements, moda infantil, benestar i salut, oci o papereria.

El regidor insistia que aquesta campanya no està dirigida únicament a la gent d'Ontinyent “sinó també a tots els veïns i veïnes de comarques properes ja que l'àmbit d'influència de la ciutat s'ha estès a aquestes, tal com constataven les últimes dades de l'Agència Valenciana per la Innovació Comercial (AFIC) que situen a Ontinyent per sobre de les capitals de comarques veïnes en xifres de densitat comercial”. Així la capital de la Vall d'Albaida se situa amb 20 comerços per cada 1000 habitants, mentre que Xàtiva i Alcoi compten amb 19 i 15’83 comerços per cada 1000 habitants respectivament.

En aquesta línia continuava Amparo Bosca, qui incidia en el doble vessant de la campanya. “Volem que la gent d'Ontinyent es quede en la ciutat per a realitzar les seues compres, ja que ací tenen tot el que necessiten, i alhora atraure a visitants d'altres comarques perquè coneguen tot el que els nostres comerços poden oferir” declarava.

02-06-2017 ONTINYENT-VI FIRA DE TENDES, TAPES I ROCK AL CARRER

Del 9 a l'11 de juny, el carrer José Iranzo serà, per segon any consecutiu, l'escenari de la Fira de Tendes, Tapes i Rock, que enguany celebra la seua sisena edició. La iniciativa era presentada en roda de premsa pels responsables de la seua organització els quals detallaven que en l'edició del 2017 "s'han incrementat el nombre d'establiments participants" amb un total de 46 tendes, 14 establiments d'hostaleria i 8 actuacions musicals.

Van ser els mateixos participants en la cinquena edició d'aquesta fira els qui demanaren tornar al carrer José Iranzo, després que, l'any passat, es traslladara a aquest punt per les obres de reurbanització del carrer Martínez Valls, on tradicionalment s'havia celebrat l'esdeveniment comercial. Així, els comerciants i hostalers consideren que José Iranzo ofereix major comoditat i un espai molt més ampli tant per a ells, com per als centenars de visitants que al llarg dels tres dies passen per la fira.

Enguany, com a novetats, a l'espai dedicat a les tendes hi haurà una llibreria, un punt d'informació municipal i un estand de la regidoria de la Dona on s'informarà sobre la campanya 'Respecta'm' per prevenir les agressions sexistes, principalment, a l'àmbit de l'oci. A més, per primera vegada, la fira comptarà amb wifi gratuït proporcionat per l'empresa Ontitel.

Més informació

10-05-2017 CAMPANYA ONTINYENT AL CARRER 2017: Gent en Moviment

En aquesta V edició el C/ Martínez Valls estarà especialment decorat amb 2.380 balons de platja amb diferents colors i tamanys.

La programació inclou animació i tallers infantils, espectacles, jocs, gastronomia i promocions als comerços.

04-05-2017 LA NIT EN VETLA A ONTINYENT

Els comerços d'Ontinyent obriran la nit d'aquest divendres 5 de maig en horari especial de 21:00 a 00:00 hores dins de la “Nit en Vetla”, una nova iniciativa per dinamitzar l’activitat comercial urbana amb la que l’Ajuntament col·labora amb l'associació Comerç IN.

En aquest horari ampliat, els establiments donaran la possibilitat de gaudir d’un temps extra per a fer compres de manera relaxada gaudint activitats, degustacions, sorteigs de premis i promocions. Tot a més ambientat amb actuacions musicals en directe a diferents llocs dels carrers de la mà de grups locals com La Suite Rumba, Xamfaina o Road Acoustic, que crearan ambientacions de diferents estils. A més a més, es disposarà d’un punt de guarda paquets on deixar les compres al carrer Martinez Valls per dipositar les compres i poder seguir passejant per replegar-les posteriorment o rebre-les posteriorment a domicili.

El regidor de Política Econòmica, Pablo Úbeda, destacava esta activitat com “un pas més en el treball que estem fent per convertir Ontinyent en un referent de dinamització comercial a la Comunitat Valenciana" i agraïa "l'esforç de tots, Ajuntament, Consell Econòmic i Social, comerciants i associacions per fer d'Ontinyent una ciutat cada volta més atractiva i dinàmica", manifestava.

 

20-12-2016 ONTINYENT IL·LUSIONA 2016

Activitats comercials, culturals i tradicionals ompliran la programació de les festes de Nadal amb l'objectiu d traure la gent al carrer i dinamitzar el comerç local d'Ontinyent.

Mercat nadalenc, el Festival de Circ i Teatre al carrer, la cavalcada de Reis, els contes, la música, animaran els carrers de la ciutat. També s'han organitzat diferents sortejos on es podran guanyar molts premis.

Futllet programació

07-10-2016 ONTINYENT AL CARRER 2016- Llum de Tardor

Un total de 34 làmpares LED gegants portaran la "Llum de tardor" (lema de la campanya) al carrer durant tres caps de setmana plens d'activitats, impulsades per l'Ajuntament a través del Consell Econòmic i Social per tal de dinamitzar l'activitat comercial local.

L'encesa es realitzava en presència de l'Alcalde, Jorge Rodríguez, regidors de la corporació i representants de diverses associacions locals, i donava pas a l'espectacle itinerant inaugural, "Corral Kaos" a càrrec de la companyia Scura Splats.

Punxant ací es pot descarregar la programació, que inclourà música en directe, espectacles, tallers, màgia, jocs, comerç, gastronomia, tradicions, etc.

08-06-2016 V FIRA DE TENDES, TAPES I ROCK AL CARRER A ONTINYENT

INAUGURACIÓ: Divendres 10 de juny a les 18.30h a l'encreuament de Jose Iranzo amb Pio XII.

La Fira estarà oberta des de la vesprada de divendres dia 10 i fins a les 21:00 hores de diumenge 12 de juny al llarg del carrer José Iranzo, en el tram de Pio XII a l’Avinguda d’Albaida la Fira de Tendes, i des de la rotonda de l’Avinguda d’Albaida fins al parc Ausias March la Fira de Tapes i les actuacions musicals.

Entre els comerços hi haurà 13 establiments de comerç infantil, 12 tendes de moda i complements, 6 sabateries, 5 establiments de llar i decoració, 3 de llenceria, 3 òptiques, 2 joieries, 1 establiment d’esports, 1 d’oci i una immobiliària. Els 15 establiments d’hosteleria, que disposaran als voltant de 15.000 tapes de tot tipus, i quant als grups musicals, seran “Second Comig Rock”, “Los Terry”, “Graham Foster”, “1978 Project”, “Neurotics”, “Grupo Ñ”, “Amanita Suit”, i “German Brothers”.

Més informació horaris i establiments

 

17-02-2016 ONTINYENT MEDIEVAL- Del 26 al 28 de febrer

 
 
“Ontinyent Medieval” donarà cabuda del 26 al 28 de febrer a la I Mostra de Moros i Cristians de la localitat. Es tracta d’una de les principals novetats del renovat mercat medieval ontinyentí organitzat per l’Ajuntament, la Diputació de València i la Societat de Festers que comptarà amb una ampla oferta turística, cultural, i comercial durant el Mig Any Fester quan omplirà el centre històric de la ciutat amb més de 120 llocs de venda i 50 activitats.

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, ha destacat l’interès de reforçar el mercat, que canvia de data (d’agost a febrer) “per fer-lo un major element d’atracció i combinar-lo amb una mostra d’articles i complements Moros i Cristians on els pobles veïns que també celebren estes festes podran trobar tot allò que necessiten per a les seues activitats”, assenyalava.

La regidora de Turisme, Sayo Gandía, explicava que del 26 al 28 de febrer el barri medieval de La Vila, la Plaça de Baix i la Plaça Major es convertiran en un gran escenari on es recrearà l’època medieval: “en estiu eren les festes les que reforçaven el mercat, ara el repte era potenciar el mercat per a que aquest reforçe el Mig Any Fester, i això només podiem fer-lo sumant esforços de regidories i entitats ciutadanes per fer una programació més atractiva per potenciar un mercat medieval amb personalitat pròpia”, assenyalava.

D’aquesta manera, s’ha triplicat la xifra de llocs de venda i s’ha organitzat més de 50 activitats entre tallers, gastronomia, demostracions d’oficis, jocs i atraccions infantils, exhibicions de falconeria, balls i lluites medievals, teatres, malabars, exposicions d’armes i elements de tortura, contacontes, rutes guiades o un campament medieval, entre d’altres.